BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, March 13, 2012

Andai itu Takdirnya..masih kuatkah aku????


setiap yang hidup...pasti akan merasai mati...andai itu takdirnya...masih kuatkah aku untuk terus berdiri?? Ya Allah..kasihku padaMu membatasi segala-galanya...bantulah aku sekiranya kematian ini benar-benar terjadi dalam hidup orang yang aku sayangi..Ya Rahman...masih terlalu muda untuk aku merasai erti kehilangan yang sebenar...sekiranya benar apa yang ditakdirkan oleh Mu...aku mohon dengan sebenar-benar permohonan...berikanlah ruang waktu untuk aku membalas segala jasa mereka dengan memperolehi keputusan yang cemerlang di dalam SPM ini...Ayah..Ibu..semoga Allah memanjangkan umur kalian..segala kasih dan sayang yang telah kalian curahkan suatu ketika dahulu akan ku anyam menjadi satu memori yang terindah untuk selama lamanya..Ya Allah..pertemukanlah kami semua..jika tidak di dunia..mudah mudahan  di akhirat kelak...amin..

Adik sayang Ibu dan Ayah selama-lamanya..

0 comments:

Post a Comment