BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, March 14, 2012

Tragedi itu berulang kembali......


29/5/11 terus berulang di dalam hidupku...aku tersungkur buat kali kedua...Ya Allah..kesedihan ku membatasi segala galanya..harapan yang sekian lama tersemat di dada ku hancur dalam sekelip mata...gelaran itu tidak mampu aku perolehi lagi..kini,aku hanya mampu berdoa dan terus berdoa...semoga saudaraku
mampu untuk menebus segala kekalahan dan kesalahan ku ini...Ya Allah pelbagai usaha telah aku lakukan untuk mencapai segala keinginanku..namun aku lupa.. Engkau lebih berkuasa terhadap sesuatu..kini aku hanya berpegang pada sebuah kata-kata...

"sekiranya Allah memakbulkan doamu..itu tandanya Allah mengasihi mu...sekiranya Allah melambatkan permohonanmu..itu tandanya..Allah ingin mengujimu..tetapi sekiranya Allah tidak perkenankan doamu..itu tandanya Allah telah merencanakan sesuatu yang terbaik untukmu.." bersabarlah duhai hati...ada kemanisan di sebalik kepahitan...

0 comments:

Post a Comment