BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, December 9, 2010

Buatmu yang Bergelar Sahabat



Sahabat,
Terlalu berat untuk aku merelakan pemergianmu..
Segala kasih dan sayangmu..
Akanku sulam menjadi butir-butir mutiara yang indah.
Agar dapatku jadikan bekalan sepanjang perjalanan hidupku..

Sahabat,
Aku terlalu lemah dalam menjalani kehidupan ini..
Dengan sepenuh kudrat yang aku ada,
Aku mohon,
Pimpinlah daku dalam setiap bisikan doamu...

Sahabatku,
Maafkan segala kekhilafan yang telah aku lakukan padamu,
Percayalah, tidak terlintas dihatiku
Untuk melukakan hatimu walaupun secebis..
Segala yang berlaku antara kau dan aku,
Biarlah hapusnya seperti debu-debu yang berterbangan diudara..

Sahabat..
Seluruh kehidupanku menjadi indah
Hanya kerana senyuman yang tersirat di sebalik bibirmu..
Tapi kini, semuanya hanya menjadi kenangan...
Dirimu tiada lagi disisiku..
Benarlah kata orang,
Engkau satu dalam seribu..

Sahabatku..
Terlalu banyak kenangan yang kita cipta bersama..
Pahit dan manis, indah dan suram...
Kini, ianya hanya menjadi kenangan di kotak fikiranku..

Sahabat..
Sungguh tidak dapat aku nafikan lagi,
Bahawa sesungguhnya..
Aku sangat menyayangi dirimu..
Aku berdoa pada Sang Tuhan,
Supaya suatu hari nanti,
Engkau akan kembali lagi untuk
Kita semua bersatu seperti dahulu..
Dan pada saat itu, kita akan kembali mencipta kenangan yang terindah
Bersama...


Nukilanku hanya untukmu yang bernama:
FATIMATUZ ZAHRA YUSUF
Rabu 08/12/2010 (10.10pm)

1 comments:

Unknown said...

utk ak xdk???

Post a Comment